torstai 7. joulukuuta 2017

44. JOULUKALENTERI 7 - Meidän Lahjatoiveet

Multa tulee muutamia extraluukkuja, eli joulukalenterinluukkuja parittomina päivinä, joita ei alunperin kuulunut tulla. Kuitenkin kun motivaatiota sekä aiheita riittää vähän useammalle kuin 12 päivälle, päätin tehdä muutaman extran tänne väliin. Kuitenkin kun se täysi 24 tuo paljon stressiä niin en halunnut. Ehkä sitten ensi vuonna katsotaan uudestaan. Tähän postaukseen kokosin omia, sekä Kodan joululahjatoiveita.

Itse en paljon mitään pyydä. Toiveena mulla on lähinnä vain dobopallo, sekä yksi aiiiivan super ihana bortsuhuppari, joka on mun oma suunnittelema! Nämä itseasiassa tilaan itselleni ja vanhemmat maksavat! Lisäksi ehkä jotain suklaata.

Kodan lista on sitten vissiin astetta pidempi, joten päästetäämpäs se tänne kirjottamaan toiveensa.
Tää on mun ensimmäinen joulu ja mähän en siis tiiä MITÄÄN muuta kun että saa lahjoja! Ja kuulemma syödää ja vietetää aikaa, mut saadaan lahjoja! Mä niiiin tykkään kaikesta mitä mulle annetaan <3 Mun vissiinki piti tulla tänne kertomaanki jotain, joten asiaan...


Ihan ensimmäisenä haluisin uusia frisbeeitä... Toi nykyinen on huono sellanen pehmee, joka taittuu aina. Lisäks mun omistaja ei osaa heittää sitä ku se on semmonen löllö. Ja frisbee tunnetusti on PARASTA MAAILMASSA, niin tottakai sen pitäis olla hyvä? Muutenki nyt on vaan yksi frisbee ja olis kiva jos niitä olis vaikka 3. 

Tuohon samaan kastiin kuuluu LELUT! Paljon paljon leluja kiitos. Mulla ei vielä ihan kamalasti leluja ole, ne toki riittävät hyvin, mutta haluan lisäää!! Sellanen raatolelu olisi kiva, kun noi mun kaks isoveljee rikko kaikki raatolelut... Myöskin MOOOONTA omaa palloo ois tosi jees, koska Zorro omii kaikki pallot ja melkein ainoot pallot on siellä talossa missä Zoroo on :(

Sit haluisin jotai tosi hyvän makusii luita koska yleensä mulla on vaan sellasia perus tylsiä luita. Muuta mä tuskin tarvitsen, nää jos kaikki saisin niin olisin tyytyväinen <3 


Että sellasta tällä kertaan, mitähän ensi kerralla? Tulkaa katsomaan niin näätte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti