torstai 14. joulukuuta 2017

49. JOULUKALENTERI 14 -Kodan Elämän Aakkoset

Tässä luukussa päästetäänkin Koda tänne jakamaan teille sen elämän aakkoset, eli melkein jokaiselle aakkoselle sana, joka kuvaa tätä kirjainta Kodan elämästä. 21 kirjainta, 21 sanaa, 21 selitystä!

A - Agility, se ykköslaji
B - Blogitähti, Kodahan tunnetusti toimii tämän blogin tähtenä
D - Dobo, sitä pääsen kohta treenaamaan kunnolla kunhan pallo saadaan!
E - Esiintyminen, tykkään "esintyä" ton mun omistajan sukulaisille tms
F - Frisbee, p.a.r.a.s asia maailmassa



H - Herkut, syöminen kelpaa aina
I - Iltalenkki, se on paras, kun on rauhallista, eikä ole muita
J - Juokseminen, rrakastan juosta
K - Kaivaminen, oon tykänny kaivaa kivoja kuoppia pihalle
L - Lumi, parasta talvessa
M - Miettiminen, tätä teen päivittäin kun treenataan
N - Näyttelyt, näistä mulle aina puhutaan? Kuulemma pitäis ensin mun saada aivot
O - Oppiminen, oon nopee oppimaan ja opin kaiken parista toistosta!



P - Pallo, kuka ei tykkää palloista?
R - Ruoka, nam! <3
S - Syöminen, mikä nyt onkaan parempaa tekemistä?
T - Temput
U - Uiminen, en pysty olee veden luona, ilman et oon uimassa! Se on vaan mahdotunta
V - Vapaana olo, FREEEE!!!!
Y - Ystävät, painiminen ja juokseminen kavereiden kanssa on tosi kivaa
Z - Zorro, mun omistajan toinen koira, mun rakas isoveli, joka ei kauheesti tykkää ku ärsytän ja vien sen pallot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti